Äntligen

Nu är alla julklappar inköpta skönt det, så nu ska man bara slå in alla oxå :) men det är rätt roligt faktiskt.
Igår så blev det köttbullestek och lussebak det är skönt att ha lite sånt på lager som man bara kan ta upp när det behövs. Middagarna blir lite smidagare om köttbullarna redan är färdiga då kan även mannen min laga mat hehe.
Idag har maximus och jag haft en förmiddag ensamma tillsammans han fick en så kallad fribiljett i sin adventskalender att vara själv med nån utav oss och göra nått som han vill göra så det blev att värma lite oboy och ta med några lussebullar sen gav vi oss iväg på 4-hjulingen det var det han ville göra köra en runda med den och fika i skogen och det var jättemysigt. Vi är tyvärr lite dåliga på att ge dom ensamtid var och en så då kom jag på detta i adventskalendern då blir det verkligen av tänkte jag och det blev det. och maxi blev helnöjd. Får nog ta tag i oss själva och göra så lite oftare fast då kanske det inte blir lika kul i längden om man gör det jämnt. Här kommer lite bilder på oss i skogen

    
Här sitter han stolt




Maxi smakar på oboyen


Mamma och son i skogen

Ha det gott allesammans kram på er

Kommentarer
Postat av: Marina

helt galet snygg mössa ju;)

2008-12-14 @ 16:38:02
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0