Träning

Nu har jag äntligen hittat träning som jag tycker är kul och det är ännu roliga tack vare min Tette som nu har fått mig till en tankeställare....Ja jag ska försöka göra ett mini triathlon nästa vår/sommar. Men men det krävs en hel del träning och viktminskning för min del, men inget är omöjligt :) bara att kämpa på och jag tycker ju både löpning simning och cykling är roliga sporter så varför inte . . . man kan ju testa för att utmana sig själv lite. 
Nu har jag lagt upp ett träningsschema som jag ska "försöka" hålla och även Tommy peppar mig och det är roligt, då känner man ännu mer att inget är omöjligt. Vi ska även försöka träffas 3 tjejer 1gång i veckan för att träna tillsammans, blir mkt roliga då och man kan ge varandra lite tips och råd. Tack Tette för att du sporra mig till detta!!! Kram vännen.
Detta var allt för mig just nu
Hej hopp


Kommentarer
Postat av: Theresan

Åhhh... De e nästan så man får en tår i ögat. Och jag ska ta sååååå god hand om dig under vårat år av träning !!! KRAM psssss ses imorgon

2008-08-27 @ 21:15:16
Postat av: Theresan

http://www.sct.nu/traning/traningslara/guide.html

Ett tips!

2008-08-27 @ 21:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0