Kalmar shopping

I torsdags var jag iväg med Tette och hade en heldag i Kalmar, var mkt trevligt måste vi göra fler gånger !
Införskaffade mig då ett par nya löparskor och cykelbyxor så nu ska det bli träning på allvar :)
Man fick springa på ett löpband för att få dom rätta skorna,väldigt intressant faktiskt och ser hur steget är när man springer och det var ett mkt bra steg jag hade tyckte han som hjälpte oss :)
Men gud jag är ju inte van att gå och shoppa en hel dag haha så jag va trött när jag kom hem.
Men trevligt som sagt var det. Nu känner jag mig ännu mer sporrad till att träna och försöka få ner ett ANTAL kg.
detta var allt för mig denna gången.
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0